**ضد پسر **بدو بیا تو**


جملات زیبا

 

چرا پسرا اصرار دارن شبیه حیوون بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

واقعا که!!!نمیدونم چرا این چشم ها از حدقه نمیزنه بیرووووووووون؟

نامرتبا..........اه اه

هدیه پسر ا قبل از ترم به معلما...............

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه واقعا هه هه

                                                 (دفتر کار پسر ها)

                                                       (دفتر کار دخترا)

تابلوی جدید راهنمایی و رانندگی خطاب به رانندگان........

 

 

 

 

 

از این ها بگذریم .......

 

 

هرچی می خواینن جواب بدید تو قسمت کامنت ها بای.......................

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت16:08---30 خرداد 1392
پاک آبروی مارو بردن یه سری

بعضی وقتا از مرد بودن خودم خجالت میکشم

یعنی من موندم کدوم دختری می خواد به یه پسر دخترنما تکیه کنه



.

راستی

لینکت کردم
پاسخ:ممنون که سر زدید . البته فقط پسر ها نیستند که ابرو بر شدن بعضی بعضی از دخترها هم هستند


روزين
ساعت0:20---30 خرداد 1392
هانا جون وبلاكت خيلي خوبه من دخترعمه نيلوفر م خيلي ضد ححال بود اي ولا!!!!موفق باش
پاسخ:ممنون روزین جون .خیلی ممنون نظر لطفته دوباره سر بزن خوش حال میشم


رضا
ساعت16:29---28 خرداد 1392
در میان جانوران سه موجود هستند که بیشتر وقت خود را صرف آرایش می کنند:

1.گربه

2.مگس

3.زن



خخخ
پاسخ:یادت رفت پسرا رو هم بگی اخه اونا دسته کمی از زن ها ندارن ابرو برمی دارن,مو رنگ می کنن,عمل زیبایی می کنن... موقع خنده ی ما هم رسید.....خخخخخخخخخخخخخخ خوش حال میشم دوباره سر بزنی خخخخخخخخخخخ


نيلوفر
ساعت13:08---28 خرداد 1392
هانا بابا اون ادرسي كه مال وبلاك بود اصلا مال ما تووش نبود! ببين : WWW.NILOOFAR V HANA.LOXBLOG.IR?????
پاسخ:ادرس اینه.www.niloofar va hana.loxblog.com


يسنا
ساعت17:12---27 خرداد 1392
پسر يعني كنه

..............................

وب جالب داري آبجي جونم.دوستش دارم.سرحالم ميكنه

بياي پيشم خوشحال ميشم

اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كنپاسخ:توصیفی کامل و مختصر خیلی عالی بود........... حتما با تبادل لینک موافقم من لینکت کردم شما هم لطف کن من رو لینک کن ممنون که سر زدی


Niloo far
ساعت16:36---27 خرداد 1392
سلام بسر يعني: بلاي نازل شده برسربدر و مادر/بركشته از سفر دوروزه از دل جنكل امازون¡¡¡¡¡¡¡¡ يعني مغول امده برسر خواهر بيجاره اش!!!!! حالا بيا و بااينا زندكي كن!!!!!!!!
پاسخ:عجب توصیف کاملی بود.......به به


زهرا
ساعت18:10---26 خرداد 1392
س.وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگر دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیمپاسخ:سلام زهرا جان من لینکت کردم شما هم من رو بلینک .دوباره سر بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,| 16:22 |هانا|

♀♥شِکَرُ و نَمَک♥♂